6 טיפים לישיבה נכונה שיעזרו לכם לשמור על הגב

אנחנו מבלים כמחצית מחיינו בישיבה על כיסא, אבל מעולם איש לא לימד אותנו כיצד נכון לשבת. לכן, לא משנה אם אתם עובדים במשרד או במפעל ישיבה נכונה חשובה לשמירה על הגב, השכמות והצוואר ויכולה למנוע כאבים ודלקות מיותרות.

אם גם אתם מוצאים את עצמכם חוזרים מיום עבודה ארוך במשרד עם כאבים בגב התחתון, בשכמות או אולי אפילו בצוואר, ככל הנראה שאתם לא יושבים נכון. בעולם של היום בו אנשים עוברים מעבודה פיזית לעבודה שמתרכזת לישיבה מול המחשב חשוב להבין כיצד נכון לשבת על מנת לשמור על הבריאות שלנו.

ישיבה ממושכת משפיע על גופנו ועלולה לגרום לכאבי גב או צוואר, לזרימת דם ירודה, כאבי ראש, בעיות קרדיו-וסקולריות ועוד. לכן הכנו עבורכם את המדריך השלם לישיבה נכונה, כדי שתוכלו למנוע את הכאבים הבאים.

6 טיפים לישיבה נכונה

  1. רגליים על הקרקע- הניחו את הרגליים על הרצפה כאשר כפות הרגליים שלם נוגעות ברצפה, במידה ורגליכם לא מגיעות לרצפה השתמשו בהדום או שרפרף נמוך.
  2. עניין של זוויות- מומלץ לשבת כך שהירכיים, הברכיים והקרסוליים, יהיו בזוית של 90-100 מעלות. בנוסף, ודאו שרגליכם אינן מוצלבות, שכן זה עלול להגביל את זרימת הדם שלכם ברגליים.
  3. מקמו נכון את הישבן- שבו על הכיסא כאשר עצמות הישיבה ממוקמות בגב הכיסא והמרחק בין אחורי הרגל שלכם לבין קצה הכיסא הוא ברוחב של אגרוף פחות או יותר.
  4. קרבו את הזרועות- מומלץ למקם את המקלדת והעכבר על משטח אחד, במרחק 20 ס”מ מהקצה על מנת לאפשר תמיכה לאמות. משענות הכיסא יכולות לתת את התמיכה לאמות במקרים בהם המקלדת ממוקמת על מדף נשלף.
  5. ראש על הכתפיים- הקפידו כי הראש שלכם ממוקם מעל גובהה הכתפיים ושהכתפיים אינן עולות קרוב לגובהה האוזניים. נסו להימנע ממתיחת הצוואר קדימה, אם יש צורך הגדילו את הפונט במסך המחשב שלכם.
  6. ישרים כמו סרגל?- תנוחת הישיבה הטובה ביותר היא לאו דווקא ישיבה ישרה כמו סרגל, כיוון שקשה לשבת ישר לאורך זמן. לכן מומלץ להניח את הגב כך שיישען לאורך גב הכיסא ו-ולוודא כי שרירי הליבה שלכם תומכים גם בגב שלכם.

הטיפ המנצח לטיפול בכאבי הגב

גם כאשר אנחנו יושבים נכון במשרד, יש גורמים רבים העלולים לגרום לכאבי גב וצוואר. החל מכיפוף לא נכון, הרמת משקל כבד, פריצת דיסק או בלט ואפילו דלקת המתפתחת בחוליות עמוד השדרה. עם גורמים רבים כל כך לכאבים, כדאי להכיר את הטיפול החדשני והמתקדם ביותר, לייזר רך.

איך זה עובד?

הטיפול בלייזר רך מעורר תהליכים ביוסטימולנטים בגוף העוזרים לו להילחם בכאבים ובדלקת. הלייזר פועל על פני העור וחודר דרכו אל הרקמות מבלי ליצור חימום או קירור שעלולים לפגוע ברקמה. כתוצאה מכך מתחזקת התקשורת הבין-תאית ומחזור הדם עובד בצורה טובה יותר, כך שהאזור הבעייתי עובר ניקוי יעיל מהחומרים הדלקתיים, תוך המרצת מנגנון ההחלמה הטבעי של הגוף.בשימוש בלייזר על מקור הכאב נוצר שחרור מוגבר של אנדורפינים, הורמונים המיוצרים באופן טבעי במוחנו ואחראים על שיכוך הכאב.

בי קיור לייזר- המטפל הצמוד שלך

על כן היום, יותר מתמיד, חשוב להכיר את בי-קיור לייזר, המכשיר היחיד אשר הצליח לשלב את טכנולוגיית הלייזר הרך בעוצמה קלינית יעילה בתוך מכשיר קל, נוח, בטוח לשימוש ונגיש לכל בית. אין זה מפתיע שיותר ויותר רופאים מצטרפים להמלצות על מכשיר בי-קיור לייזר לטיפול בכאבי גב, כאבי ברכיים ובעיות אורתופדיות ומודים כי זהו הטיפול אפקטיבי גם לטיפול בכאבים אורתופדיים וגם לטיפול בדלקות  שמהווה ברוב המקרים את מקור הבעיה.

לאחרונה אף הושק בבי קיור לייזר סטנד מתכוונן שמשפר את נוחות ויעילות הטיפול ומאפשר למטופלים להגיע לאזורים קשים כמו גב ואפילו להשתמש במכשיר ללא צורך להחזיק בו בזמן הטיפול. כך שתוכלו לטפל בכאבי הגב או הברך, בדורבן ברגל או בכאבים בכתף בזמן שאתם צופים בנטפליקס, בנוחות, בבית ובלי לקום מהספה. הטיפול הוא פשוט, 8-6 דקות, פעמיים ביום על פי פרוטוקול הטיפול באזור הכואב.

 

המכשיר החדשני עכשיו בהתנסות למשך 60 יום במחיר מיוחד! רוצים גם? השאירו פרטים עכשיו ויועץ יחזור אליכם בהקדם

 

    האם בי-קיור לייזר יכול לעזור גם לכם? השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם: